Onsdag

Och jag har jobbat dagen idag..och som vanligt då jag ska upp tidigt så r jag rädd att klockan inte ska ringa eller att jag ska stänga av den (ja det har hänt förr!) så då sover jag som en kråka! vaknar hundra gånger för att titta på klockan..hmm..jaja nog om det!

Efter jobbet for jag direkt till mami som köpt kinamat till mig:D Det var så sjukt gott!! även att det var så mkt mat att jag har till lunch i morn, great!:)

så nu sitter jag här..proppmätt och trött och snart bege mig till soffan och bara njuta...! Dock väntar jobb imorn igen men så långt fram orkar jag inte tänka just nu hehe:)

Kommentarer
Postat av: carina andersson

roligt att man kan glädja sin dotter ibland//mamma

2007-07-25 @ 22:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0