Skit internet!!

Jaa mitt internet vill inte fungera, och kan de ha merinkompetent personal på telenor?? Jag hlr ju hur de läser från ett papper då de säger vad jag ska göra, de har alltså ingen aning om vad de ska säga!!! Detta abonemang ska sägas upp och det utan avgift!! Striden har börjat!

Även att jag känner mig sjukt låg just nu...att bli sviken är nog den värsta känslan som finns. Att känna att folk alltid tar en för givet, att det förväntar sig att man alltid ska finnas där medan dem själva får bete sig hur som helst är så himla ledsamt. Jag är trött på att alltid finnas där...trött på att alltid ge ett leende tillbaka och ställa upp när jag egentligen bara vill svära!!

Jag är gjord av glas, men misstas för sten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0