sova, sova, SOVA!!!

Jaa har ju sovit som ett arsel inatt då..kattjävlar...började med att dem båda skulle sova med varandra mellan mina ben under täcket. Detta gjorde ju att jag var totalt oförmögen till att röra mig. Vid sju tiden på morgonen då jag inte hade känsel i kroppen pga att ha legat i exat samma position hela natten så lämnade dem mig..ifred? Nej! Dem börjar kraffsa på gud vet vad och förde ett jäkla liv.....jag ska jobba inatt...har smygsovit hela dagen nu men är sjukt trött!! Ska in i duschen nu och försöka nli männska igen.

Även att jag går och äter kakor här hemma hos elin, WHY??!?! Är jag inte redan världens onyttigaste, måste jag verklien trycka kakor nu oxå?? Men suck...jag behöver en utskällning av den där elaka Anna elle vad hon heter på "du är vad du äter", oh shit! Hon skulle allvarligt slå mig gul och blå om hon tittade i mitt ksafferi och kylskåp!!

Näänu har jag inte tid att sitta här nå mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0