trött

jaa guud så trött jag är idag! La mig tidigt igår för att verkligen kunna ta igen lite förlorad sömn..men gick det bra att somna? Svar: nej..låg och vred och vända på mig i sängen i många timmar innan jag gick upp för att lägga mig i soffan och glo lite på tv..det brukar vara sövande. Men även där var jag vaken läänge..la mig tillslut i sängen igen vid 4-5 tiden och somnade inte förrens då! Så nu när jag vaknade imorse vid 10-11 tiden trodde jag att jag skulle dö!! Jag är helt färdig...

Min trötthet och mina sömproblem vetjag mkt väl vad dem beror på...efter gårdagens samtal kände jag mig totalt överkörd..helt slut var jag..vill inte vara med om det igen.

Men nu ska jag snart bege mig ner till stan, ska på village och kolla på en klähängare som elin köpt som även skulle passa utmärkt hemma hos mig, ås jag får se vad jag hittar!

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0