sommar och SOL!

ohoj vilket underbart väder!!!!Blir alldeles lycklig! Suttit ute i solen nån timme idag och det var så himla skönt..gillar min uteplats nu:)

Fick köket kaklat igår även!! Så nu äre bara pynt till lgh kvar, inga mer renoveringar, skönt! Dock så är ju lgh fortfarande väldigt kal..men jag vet ju inte vad jag vill ha på väggarna! och då blire ju svårt att införskaffa ngt.

Åkte till Marina efter att allt var klart och surrade sönder henne till kl 2 inatt..haha stackarn fick inte många sylar i vädret hon inte, men det är tur att hon känner mig och vet att jag är en av världens största surrkusar :)

Förutom att njutit av solen idag så har jag städat..blev MYCKET stökigt igår..men nu törs man vara hemma igen!

Känner att jag inte har så mkt att skriva om idag, blir mest tråkiga saker som jag har gjort osv..så jag återkommer senare om det hänt nått att gotta sig i.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0