mätt i magen

sjukt mätt..mamma tvingade mig att äta fastän jag inte var hungrig, vilket ledde till illamående pga en full mage. Vilket i sin tur säkert är bra då jag ska ut och jobba natt ikväll och jag är sjuukt nervig! Hoppas jag klarar av det nu!

Var ju på födelsedags fest igår, vilken tillställning, en salig blandning av folk, mkt roligt att titta på:) Jag och angelica var nykter, och det kan vara ganska så kul ibland, trot eller ej! Att sitta och titta på folk är både roligt och intressant:) Eftersom jag var nykter så slipper jag ha ågren över några sms eller samtal idag vilket känns skönt!hehe:)

Men nu ska jag hem till mig och ta mig en dusch för att sedan bege mig.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0