Morrn morrn!

Elle jaa, en annan har varit vaken läänge. Är hos pappa nu och packar ihop det sista av mina grejer här..har inte riktigt haft tid att göra det förrän idag, och sen så vet jag inte vart jag ska göra av allt skit :) Och sen så har ju hela lgh i umeå kvar oxå..herregud måste redan flytta till nått större!!

Guud vad less jag blir på mig själv när jag får lite alkohol i kroppen, varför alla dessa onödiga sms och samtal som man bara vill döda sig själv över att man ringt och skickat iväg dagen efter?? Jag är nämligen expert på detta!! Jag får för migatt höra av mig till människor som jag knappt känner, elle vilka som helst i fyllan. Jag tror jag tänker extra mkt med alkhol i kroppen och då dyker olika personer upp i mitt huvud och jag får för mig att vara en trevlig social jävel genom att "slå en pling" elle skicka iväg nåt klämcheckt sms..S-U-C-K säger jag... Men det är väl en del av min charm! hahah eller hur :)

Ikväll är det partajj men det blir luuungt, kliver på nätterna på söndag, så jag är lite nervig över det så det blir sömn på söndag dag.

Men nu är allt klart här och jag ska åka till alfred :) Mossen längtar efter sin klump!!

Hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0