mys med alfredo!

Nu har alfred badat, ligger och myser nu i handduken..åhh lill hjärtat!!!jag sjung precis för han och då log han och tittade på mig med sina stora blå...*smälter*

Har även haft en mysig dag på stan i dag med vännerna mia och elin, god lunch och en massa gluttanden i affärer, lina höll dock i pengarna hårt, skräll faktiskt! Har ju haft spenderarbyxorna på mig ett bra tag nu, men inte idag:)

Syrran har även hjälpt mig att skriva klart mitt cv idag, tackar och bockar!! Den blev jätte bra, nu måtte jag få nå bra jobb till hösten!!håll tummarna...:)

Men nu ska jag poppa popcorn till oss inför GREYS ANATOMY!!!! I LÖÖÖÖV!:)

I know hom so well

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0