olag i magen

jaa nu är  magen inte okej..den värkar och spökar - I don't like!! så jäkla jobbigt! Igår när jag var ut fick jag åka hem för att den gjorde så ont (nej jag var nykter så jag åkte inte hem pga andra orsaker:))

Har hunnit med mkt i helgen iaf. I fredags s¨å vare utgång men först brännboll, riktigt kul! Var skit längesen jag spelade brännboll, och jag fick nog lite blodadtand för jag planerar redan nästa omgång :) Sen vare grillning för att sedan gå ut - fun! I lördags vare först en lång promenad med angelica och vilda, gick hade lite terapisnack och glodde på drömhus :) Sen vare bubbling på bella visage med peeling och insmörjning av honung och allt vad det var:) för att sedan gå på bio och se spiderman 3, lite halvutdragen film enligt mig.. Mötte upp Mickan och gänget och gick på oscar, mycket folk för att vara helgen innan löning! Fick ju som sagt ont i magen så vid halv två gav jag upp..sorry mickan men du mötte ju upp maria :)

Sov till halv tolv idag, fattar inte vad dte är med mig! Jag som alltid brukar vakna vid 8 tiden har nu två dagar på raken sovit till tolv tiden.. Traska upp hit till mamma och nu sitter jag här:)

Funderar på att ringa mia och elin och höra om dem har lust att se en film med mig..vet bara inte vad för en film..nå förslag? Vi såg the guardian i torsdag, den var väl sådär...jag är lite sugen på en skräckis faktiskt, få känna att man lever hehe:)

Men nu ska jag ska jag göra någon nytta.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är härmed utmanad!gå in på min blogg & följ anvisningarna! =)

2007-05-21 @ 20:27:15
URL: http://emiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0