Patetisk

Jag är verkligen så jävla patetisk att det är skrämmande. Kan verkligen förnedra mig själv hur långt som helst. Idag handlar allt om spel, om hur man ska vara så oåtkomlig som möjligt, spela svårflirtad, vara någon annan än sig själv helt enkelt. Detta har jag tydligen vääääldigt svårt för. Jag säger vad jag känner och tycker hela tiden ja, det behöver inte alltid handla om att man vill fånga någon utan någon som man en gång haft, och det är inte första gången jag förnedra mig själv så här ska ni veta! NO NO..både med X och med X har jag gjort det. Jag har hundra frågor som söker svar..men får dem inte...jag är en grubblare men med dessa frågor blir jag en ÄNNU större grubblare.

Jag vill alltid att saker och ting ska vara bra, inga problem inga hinder ingenting, och genom att uppnå detta så blir jag såå patetisk att det är skrämmande. Jag önskar att jag vore som alla andra, att jag bara kunde rycka på axlarna och säga what ever...men jag kan inte!! Jag bryr mig om allt och alla, i tid och otid och nu börjar jag få nog!!! Jag skäms över mig själv och hur jag är.

Någon som har en handbok över hur man blir en kall och känslolös bitch? GIVE IT TO ME

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0