trött och ömma fingrar!

nu börjar jag bli trött..och mina fingrar värker!! Har skrubbat denna ugn i säkert 6 timmar!! Jaa jag skojjar inte..vilket jävla jobb! Ändå är den inte helt fläckfri..men faan ta besiktningsgubben om han inte godkänner den!!!! :)

Träffade gamla barndomskompisar helgen, sånt är verkligen roligt! massa minnen och skratt:) Sen så kom ju min älskade höggravida vän marina hem i veckan, hann inte träffa henne innan jag for upp hit men på torsdag ska vi ses, längtar! För då kommer ju även elin hem från sthlm, hoppashon har fixat gustav skarsgård åt mig nudå hehe;)

Mycket prat om vänner nu, men har ju mött upp mallan här uppe nu oxå! Min kära sambo, det var ett kärt återseende:)

Men nu börjar hövvet bli tungt och viska släcka ner här..lååång dag på skolan imorn med psyk kursen..undra vad man kommer att få höra för tokigheter imorn? Alltid lika intressant, och tråkigt!

-Hej jag heter Haga
- Ah! Där bor jag!
Jag kan verkligen inte prata med folk..heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0