Utmanad

Japp har blivit utmanad att svara på några frågor så det är väl bäst att jag gör det då:)

Regler:

Varje spelare börjar med att skriva ner 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själv i sin blogg & samtidigt ange reglerna för spelet.
Till slut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista med deras namn.
Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dom veta att dom blivit tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1: Jag äter godis varje dag

2: Kan inte somna om jag inte får titta på TV en lite stund först

3: Är grym på att komma ihåg namn

4: Måste duscha varje morgon för att vakna (spelar ingen roll om kl är 7 eller 12)

5: Vet alltid vem det är som skickar sms eller ringer till mig

6: Är skrockfull, kan inte gå på A brunnar, lägga nycklar på bordet osv.

Måste fundera på vilka jagska utmana så jag återkommer med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0