God morgon

folket! Jag vaknade 3 timmar innan klockan skulle ringa idag..why?! Elle egentligen så tror jag inte att jag sovit nått överhuvudtaget..sov som en kratta!!

Annars så väntar jobb nu..ska om 10 minuter ta och sätta mig i röda faran och möta den hemska halka som jag antar att vägarna är fyllda av...ååååååhh!!

Inte har dem ringt om soffan heller..den ska ju hämtas idag??Men jag menar hur ska dem kunna hämta den utan att ha pratat med mig.? Störigt... varför krånglar alltid nya saker? Och hur kommer det sig att de gamla inte krånglade när de var nya?

Jaa det var torsdagens fråga hehe:)

Jag är så trött nu att jag vet inte vad jag svamlar om...:)

Trevlig torsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0