Helg nästa tack!

Jaa en dag kvar sen helg! Ska bli grymt skönt! Har varit en lite halvjobbig vecka, så en helg är efterlängtad:)

Annars så var jag och hämtade min och elkans biljetter till moneybrother -soooo nice!! Hoppas bara att han inte bara sjunger låtar från hans nya album, för på dem är jag lite halv lost måste jag erkänna,,,

Och vad ville halkan imorse då?? Guud vad jag hatar att köra bil på vintern!! (kan beror på min dödssladd och dikeskörning..:)) Men allvarligt jag får hjärtklappning!!Ångest, panik och överväger tillochmed att gå tillbaka till komminaltåkande för att börja mornarna med svettningar och panikattacker känns väl sådär va,,

Och ps. jag vill inte bli sårad igen, elle jag klara helt enkelt inte av det! Är så less på alla spel hit och dit, glider det inte smort från början så får det va, det har jag lärt mig! Låter kanske töntigt, men jag är rädd om mitt hjärta, det som finns kvar av det.ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0