LÖrdag

Illamåendet försvann..phuu!! Somnade ganska så precis efter inlägget så det blev inge deep talk med toaletten igår..:)

Annars så har jag kommit på att jag har gått och blivit sjukt tråkig! Det vankas utgång ikväll för mina kära vänner, ska lina följa med? Nää hon ska stanna hemma för hon har ingen lust, hon har gått och blivit en pensionär vid en ålder av 22. år.. löser korsord och vaknar klockan 6 och ligger och ser på barnprogram...Seriöst! Vad är mitt problem?!! Jag är singel och har egentligen inget bättre för mig, men nää..jag "orkar" inte.jesus..

Jag har dock en del helger/utgångar att se framemot som jag bara måste släpa mig ut för:
23/11 - Moneybrother
7/12 - Emmas födelsdagsfest OCH Carro och Alex 1 årsjubileum (stavas det så??) av deras hårsalong
15/12 - MIN födelsdagsfest:)

Jaa så ni kommer att få se mig ute 3 hela gånger faktiskt inom loppet av en månad:)

Grubblare som jag är måste jag ju avsluta med lite sånt...Hur gör man när man som person helt enkelt inte räcker till? Att vara just en själv och det inte räcker...det känns frustrerande, oroväckande, hopplöst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0