Men allvarligt!!!

Vet att ni måse vara trötta på att höra om mina sovproblem, men när vaknade jag i morse då?? Joo KVART I SEX!!! Lyckades dock somna om efter tag och vaknade halv 8...vet inte vad som är problemet? Även att det har blivit omöjligt för mig att hålla mig vaken efter 22, då sover jag djuuuupt! Konstigt...

Vitt är det på backen idag åh, men det kommer säkert bara att tina bort på 5 min och vad betyder det? Joo mera halka! suck...I'm scared of it!!


Annars så vaknas det fest ikväll, halloween fest, med utklädsel -huvva! Då min ekonomi inte är den bästa just nu och jag varken hade tid eller lusten till att införskaffa mig någon "fiffig" outfit, så fick jag göra som orspråket: "man tager vad man haver sa kärringa som torkade spisen med katta" vilket gör att jag kommer att vara bland den elakste människa som funnits i kväll - Karlsson på taket!


Vill avsluta med att berätta att jag ska aldrig mer lyssna på elin då det gäller sms - jag skäms än!!

God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0