Men give me a break!!??

Har varit så sjukt frusen hela dagen idag att jag bestämde mig ikväll för att åla och låta de konstgjorda uv-strålarna få värma mig lite..

Första irritationen: Det går FORTFARANDE inte att ta ut pengar på köpmangatan..jag får åka till nordea på esplanaden

Andra irritationen: Vad händer då jag står mitt i korsningen på köpmangatan för att svänga ner på esplanaden?? Joo biljäveln dör!!!!!!!!!!! Jag står alltså mitt i korsningen och tar mig ingenstans!! Vid detta tillfälle är jag så less att jag orkar inte ens bry mig.. En trevlig, underbar man (gubbe) stannar sin bil och springer fram till mig och puttar mig åt sidan...haha nu skäms jag när jag skriver, att jag blivit "puttade" åt sidan med min bil , men mig i!! hahahahha!!!

Jaa iaf, ringer pappa, han kommer - bilen startar, what the...?! Han får dock köra bakom mig hem så det inte skulle hända igen..

Jag och röda faran är INTE vänner just nu...

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0