okej

jag är en svag människa!! Jag skulle ju inte ut ihelgen..hade ju tänkt slå på stort och hålla mig ifrån krogen en tredje helg, men nej. Då jag har så dominanta kompisar (det krävdes ett sms) så gav jag upp...:) Lina ska därmed ut ikväll. Hon ska ta sig några glas vin och försvinna från verkligheten ett tag för att vakna upp med en ångest som sträcker sig till afrika och tillbaka. Inte för att hon har gjort något dumt (förhoppningsvis) utan att hon alltid har det på söndagar, tror vin innehåller ångestmedel som inte börjar verkar förrän dan efter...?

I allafall. Nu ska jag ge min systerson en STOR blöt puss! mysa ihop han till en boll, se till att han älskar mig mest och se bege mig hem för en varm dusch.

So long suckersssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0