Ooh yes

febern är kvar..underbart!! Jag ska rocka till MB imorn, detta håller inte! Ska trycka alvedon, grönt te, ta ett varmt bad och krypa ner i sängen TIDIGT ikväll..för jag måste kunna få njuta imorn! That´s it!

Fick precis sms av säändra..jaa darling, vi måste!! Planering nästa vecka, detta ska ske! Och det kommer att bli kanon, jag lovar:) Jag menar, du och jag i ett rum på kanske 10 kvm och ett språk vi inte fattar, kan det bli bättre?? tror inte det va...!:)

Grubbleri, grubbleraaaaaa vad hjärnan går på högvarv just nu! Jag tror mest att jag stör mig...!Jaa det gör jag! elle..joo det gör jag!! (?)

Undra om jag ska med mamma och handla idag..? Men för vilka pengar?? Jag tillhör ju det kommunala jag..och det betyder att lönen inte kommer att besöka mig förrän på tisdag!! S-T-Ö-R-I-G-T-!!!!! Då alla kommer att få sina pengar på fredag...men jag är van vid att vara fattig..och jag klagar inte!! yääh right! Googlar man på ordet klagomuren så kommer fakta om mig upp! Yes..it´s true!....:)

Nä nu ska jag städa inför imorn, jobbar till 16, sen hem - FORT!duscha, lägga vin på kylning och invänta elkan och mat, detta kommer bli nice:)

Måste ringa boom oxå..det skulle ju hämta min soffa som det är fel på..gjorde dem det? Neeee...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0