skona mig!

jaa idag mår man inte toppen direkt elle..huuuuvva! Förfesten igår var riktigt trevlig! fast det hände en sjuk grej! haha!

Vi kommer hem till emma, sitter nå tjejer där som jag känner igen, men kommer inte ihåg från vad..iaf så direkt då jag kliver in börjar jag prata om min bh som är på tok för stor för mina små bröst men att jag har inte haft nå val då alla mina bh:ar har befunnit sig hos just emma de senaste 3-4 veckorna!! Då brister tjejerna som jag känner igen ut iskratt ochsa hon pratar om bröst nu oxå!! Öhhh??tänkte jag... Haha då hade jag varit på samma fest som dem i sommras och suttit och pratat bröst med dem då med..hehe vad ska jag säga..jag gillar bröst:) Nu lät det där lite sjukt, men då jag knappt har några själv så fascineras (stavas det så??) jag av andras..thats it!:)

Just känner jag mig som en liten pingisboll innuti...det kändes ju så bra förut men nu vet jag inte. Bryr jag mig? Äre bakisångesten som slagit ut? Hmm.,.störigt äre iaf, vart tog Lina "go with the flow" vägen? Hahah vilket lamt uttryck men hade ju bestämt att ta mer med en klackspark! Jaja vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0