Sliten!!

Jaa idag mår man lite halvfunkey alltså...uuuyy..! Men kvällen igår var riktigt rolig!!:) Även att jag och sandra vann första pris i alla tävlingar!!! Att vi egentligen inte vann nån utan fuskades oss till allt spelar ju ingenroll!heheh:)
Anderssons rules!!:)

Vi kom ju inte ut på krogen förrän vid2 och då var fullt på stadshuset så vi spenderade en kvart på svennes innan det blev hemgång. Vilket var en lagom tid efter en hård kväll=)

Nu ska jag dock ringa wesslan och vi ska äta big boy!!:) Gottigt värre!!

Jaa och som ni ser så är bloggen öppen för allmänheten igen,efter många kommentarer från folk om att jag lösenordskyddat den så kan jag inte annat än hålla med dem. Jag var bra töntig som gjorde pga en sådan töntig sak..såå varsegod gott folk, nu kan ni läsa om mitt patetiska liv igen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0