Snurvel..

Men h-vetes förkylning!! Kan du ge dig nångång? Orkar inte vara sjuk nå längre...var sjukt jobbigt att jobba idag, stänga och att ha feber är ingen rolig kombination!! Haft trevligare dagar om jag säger såå..

Imorn är det dock kortdag så den kan jag härda ut, cool som jag är;)

Längtar sjukt mkt nu tills på fredag då jag och elkan ska gå och se pengabrorsan! I löööööv him! It's been hurting all the way with you pengabrorsan..varför är du inte min??:)

Nu ska jag snart ta och åka iväg och lägga mig i kärringgrillen, min kropp behöver värme och svettas ut lite skit ut kroppen! Ska bli nice, men lär väl se ut som den största kräftan imorn och barna lär väl fråga: Lina, varför är du så röd?? Idag har jag fått frågorna: Lina, varför heter du Lina? Lina, varför bor du inte med din mamma?Tycker hon inte om dig? Min mamma har mkt större bröst än dig..(den tog!!!) hehe man kan inte annat än att älska dessa barn..den förgyller min vardag med 100%:) Förutom då dem precis petat i näsan och sedan ska "gosa" med mitt hår..lovley! hmm....:)

''You are sweet but it was just a game''
''I thought you knew''  Well now I do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0