Tönt?!

Sitter och pratar nu med min så kallade vän elkaljunga, vi har en diskussion jag säger:
Jaa men det känns bara såå jävla töntigt..!!
Elka:Jaa men vadå, du är ju en tönt??

Vaa menar hon allvar? Har inte hon efter typ 17 år av vänskap fattat att jag är och kommer alltid att vara hennes coolaste kompis?!? Jag menar Sandra är den snyggklädda av oss fyra, Mia är mamma så hon kan inte var cool då hennes största intresse just nu är konsistensen på siddans bajs, vem har vi kvar dårå?? Joo MIG! Jag emnar jag har varken snygga kläder eller pratar om andras bajs (bara mitt eget) så därav vann jag duellen coolast:)


Hahaha I'm soooo lame!:)


Kommentarer
Postat av: Elka

hahahahahahaha

2007-11-07 @ 17:51:24
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0