Trött.....igen...

Jaa, ända sen kl slog 19 har jag varit så trött att det har varit en kamp att hålla sig vaken, men voila! Här sitter jag ändå, kl 22.29, vaken:) Dock inte frivilligt då jag måste vara det för att elin skulle kunna hämta magnus, vad gör man inte för sin syster?:)

Annars så har jag kommit på kväll (eller egentligen för typ 5 helger sen) att Idol är sämst!!! Hur jag än försöker så kan jag inte förmå mig att gilla någon utav de deltagare som varit med denna omgång. Även att dem är så sjukt töntiga att efter varje gång dem fått dålig kritik säger dem: Nää men jag tyckte att jag var skiiiiit bra!! Allvarligt!?!?
Här är det jag stör mig mest på med deltagarna
Marie: Vad gö hon med sina ben?!?! Kan man stå bredare än henne då hon sjunger?- Knip ihop!
Andreas:
Vägrar ta emot dålig kritik, tycker allt bara är sååå himla underbart. och kan någon sätta på han något annat än en grå kavaj och vitskjorta varje fredag?? Är han inte redan tråkig som han är??
Mathias: Smör, smör, smör...och en överdriven självsäkerhet att han går hem hos tjejerna..Kom tillbaka till jorden . tack!
Christoffer: Jag älskar min mamma, hon är den bästa, vi brukar spela fotboll tillsammans. Men seriöst? Vem vill spela fotboll med sin mamma? och vem vägrar drick alkohol baraför att det står i en röd bok som ingen vet är sann eller inte..?
Amanda: Måstedu vilja vara så himla speciell?? Ta på dig ett par skormännska! vet du inte hur lätt fotvårtor smittar, och hur många tror du inte ha gått på det där golvet...äckligt...och just, be om att få låna en kam...
Daniel: har något emot dem som är sådär fanatisk vad det gäller sport..sjunga med en kaptensbindel? Jag ser "pojkar" på våra krogar här hemma som gått med en sådan ett bra tag..kanske inte så originellt??Och tröjan idag...vill inte se dina bröstvårtor..

Jag som aldrig brukar döma människor efter deras utseende har alltså idag inte gjort annat..men ibland måste man få vara lite hatisk, och det valde jag att vara nu.

God natt/Hatarn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0