Uppspelt!

Hahah jaa det har jag varit men börjar lugna ner mig nu...:) Har haft en diskussion med min käre vän André nu ett tag om rökning. Läste en blogg som skrivit ett inlägg om rökning, dör hon i princip skrev att hon hatade alla rökare och att dem var så jävla äckliga och yada yada yada...

Jag hör till dem som inte heller uppskattar rökare men inlägget och kommentarerna som följde blev bara såå löjliga!

Jag har iaf suttit nu och försökt fått andré att hålla med mig, men det har väl gått sådärva, och jag blev grymt tokig!! hahah Även att han är lugn som en filbunke och så förstårlig gjorde mig ännu tokigare!! Men ni kan va lugn, vi är fortfarande vänner :)

och det som gjorde mig mest irriterad över hennes inlägg var just att jag sett henne röka..dubbel moral??

Hahha att jag lät mig bli så tagen av ett inlägg av en tjej jag inte ens känner utan bara vet om och hälsat på nå gånger är sjukt! Det är lingon vecka på g...jag skyller på de....haha de rimmade:)

Trött nu..det märks..god night people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0