Efter..

Jag har kommit på att jag är lite "efter" än alla andra vad det gäller vissa saker. Till exempel kläder, när "nya" modet kommer ut och många börjar ha det tycker jag att det är skit fult, men efter ett tag fattar jag konceptet och börjar gilla det jag med. Musik. L. Winnerbäck han fanns på tapeten redan då jag gick på högstadiet, ALLA älskade honom, jag tyckte hans musik var ren skit, och ansträngde mig inte ens till att lyssna klart på en låt,men nu 8 år senare har jag upptäckt honom jag med, hans låtar ger mig rysningar.... Alla for till norge, jag fattade inte varför?Lämna alla och rensa fisk? Nää, Nu  så lockar det (inte rensa fisk) men norge. Jag undrar om det beror på att jag jag är  efter som sagt elle om jag är lite halv rädd. Jag tror egentligen att det förr handlade om att jag ville vara mer vuxen än vad jag egentligen var och det kommer ikapp mig nu (är barnsligare än nånsin!!) Jaa ännu en fundering på en måndag v. 42.

Nu måste jag dock uppsöka en toalett, att äta tre potioner makaronilåda sätter sina spår:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0