Hallilåja

Tisdag idag dårå..och det vankas gif match (me like), även möte på tomtegränd. Imorn ska vi tydligen på modevsining, där man sjäkv en gång i tiden var den som visade upp kläderna. haha. Jag gick för intersport varje år så jag fick inte klä mig som en pudding inte som alla andra, nej nej, mina kläder bestod (varje år!) av förstora tröjor och fula skor... Sen att jag inte har rätta touchen för att mannikänga heller gjorde väl sitt det med, till varför jag avskydde det:) Men de brukar bjuda på kakor så det ser jag framemot!


Charm festen i helgen var iallafall huur kul som helst!!(måste smygerkänna att jag gilade att det bara var vi "från början" som var där:) Jag verkligen ÄLSKAR dessa tjejer!! Hahah det har lärt mig allt jag vet och kan om karlar och sex! Jag menar jag var 13 år då jag började där, kammade knappt håret och visste ingenting om allt. Men redan från första dagen förstod jag att här skulle jag få det roligt, och i alla 4 år som jag var där så var det alltid en fröjd att få jobba:) Hade bestämt mig för att följa med dem på avney, men när jag och carro står i kön och inser att vi inte kommer känna en kotte på hela stället förutom dem andra bestämmer vi oss för att börja på stadshuset för att sedan gå till avny om det var tråkigt där.. trots carros dissning till mig för en karl :)så hade jag sjukt kul ute!! Dansade till nån reaggie kille som sjung live där, jag hörde inte ett ord av vad han sjung och alla låtar lät likadana men skojj vare:)

Fattar inte heller hur jag kan ha dte så roligt då jag varit ute varje helg i kanske 8 veckor!! Ha inte velat gått ut de senaste 4 helgerna men ha varit bjuden på nå speciellt varje helg som gjort mig tvungen att gå ut och kul har jag haft. Nu har jag dock bestämt mig att till helgen (trots elins hemkomst vår middag och em-kval) så ska lina lucia maria andersson INTE gå ut!! Faasen jag har ju börjat blitt gammal är ju bakis framtill lördag morgon och då ska man ju sätta igång igen! och även så ska jag vara kattvakt åt syrran i helgen och dem är lika jobbig som en utgång så jag kommer att vara lika slut på söndagen ändå! hahah:)

Avslutar bloggen med att lägga in världens gulligaste unge:)

Kommentarer
Postat av: emma

men lina,jag vill att du ska följa med oss ut=) jag ska nog får dej att ändra dej!!

2007-10-09 @ 15:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0