Ja men va

faan..jag orkar inte blogga nå mer.. jag känner att jag tappat stinget. jag bara klagar och har mig, och have fun is that to read?? Är dock impad av mig själv att jag hållit på så pass länge. När jag började var de några som sa att det skulle hålla i i en vecka, men nu är jag ändå uppe i 10 månader vilket är betydligt längre:)

Men kan ju aif berätta att jag har blitt en sån som åker kommunalt numera då vitafaran har krasat ihop totalt...detta är dock INTE positivt!!! När jag skulle åka till jobbet i onsdags, så börjar det med att bussen är sen (ovanligt?!) iaf när det väl dyker upp ställer jag mig redo med plånkan i handen för att få stiga på, vad händer? Joo när bussen  kommer närmre mina blinda ögon såkan jag läsa: FULLSATT på skylten. Va?!?! Får jag inte åka med? Nää...den svischar förbi i en jävla fart! Vad ska jag göra nudå? Jo jag väntar snällt på nästa buss..kommer den? Nää... det slutar med att jag får ringa jobbet och meddela att jag kommer sent, får åka med timråbussen ner till stan och där vänta in första bästa 1:an buss. Buss i alla ära, men detta med tider och platser funkar inte!!


Annars så är jag kattvakt just nu, hittills så har dem varit rätt så lugna (tack gode gud!) Alla som känner mig vet att dessa små lurviga typer brukar driva mig till vansinne, under mina passningstider!!Men men *peppar peppar* Oj just! Skulle ju kolla om harpo skitigt på golvet uppe..han har tydligen för vana att bajsa utanför!! kattlådan numer..why?!?! I don't know..

Men nu ska jag äta upp mitt snarra och se idol!

Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0