Mitt

ansikte hettar!! Och nu har snoret tillkommit till den underbara förskylningen - lovley!! Jag som bara älskar att ha snor i näsan som rinner konstant och gör så att det låter som att man pratar i en plåtburk då man pratar!!?

Annars så äre toksomt i kylskåpet just nu, det ekar lika bra som när ronja rövardotter sitter på stupet:)
Men då äre tur att man har matakuten bara 100 meter bort - Mamma :) Jag ska dit och tigga mat nu, undra vad som bjuds??

Annars så gick dagen på skolan bra idag med:) Jag början fasen gilla det här! Men jobbar ju med en tjejs mamma vars oxå fick butiks jobbet jag fick och han sa idag att tjejen bara tyckte det var såååå rolig!! suck....!Give me a sign att jag gjort rätt!! Kan ju inte leva med denna ångest huur längesom helst. tack.

Min soffa har ju pajjat även (jaa visst har jag tur med allt??;)) Jaa iallafall så har företaget telefontid mellan 10-11 på förmiddagen.Men va i..!! Vem har möjlighet att ringa då?? Inte jag iallafall då har jag fullt upp med att lära ut om substantiv i obestämd eller bestämd form, så hur ska jag lösa detta?? Skaffa en vettigare telefontid för fasen så folk som jag med vettiga arbetstider;) kan få tag i er soffförsäljare jag med.

Slut klagat för ett tag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0