Mötet

Nu idag kl 13 så skulle jag upp på tomtegränd och fixa deligering till gruppboendet som jag jobbar på ibland. Då jag inte riktigt visste vart det låg så började jag traska vid halv 1 ett tiden. vart låg det då? Jo 5 min bort! Hahah så jag kom fram 12.35. Först hittade jag inte ingången, det fanns hundra dörrar men ingen som hade ett handtag?! Hur folk tar sig in och ut där har jag faktiskt ingen aning om...sesam öppna dig??
I alla fall så hittar jag en dörr med handtag efter ett tag, hittar även rummt jag ska till, plus att jag hittar personen jag ska träffa! Vad händer? Joo hon blir skitförbannad att jag är där 20 minuter för tidigt för hon vill ha en rast nu!! Jag blir lite bestött ber om ursäkt och säger att jag väntar där ute...sitter som ett fån på en stol ute i en hall och varenda människa som går förbi glor på mig och undrar vad jag är för en som sitter på en stol helt själv vid utgången, men jag ler och säger hej till istället för att inte låtsas se dem och slippa titta på spindeln som jag upptäckt i hörnet...uuuhh... Iallafall så kommer hon aldrig och hämtar mig!! klockan blir 13...13.05...13.10...13.15 och nu börjar jag bli irriterad!! Jag eggar upp mig själv och tränar på att vara sur då jag knackar på igen. Givetvis klarade jag inte av att vara sur utan när hon bad om ursäkt och berättat att hennes arbetskollegor trott jag gått därifrån pga att hon var så otrevlig så log jag genast igen:)

Nu har jag iallafall rätten att ta hand om mina godingar fullo och ser framemot nästa gång:)

 Nu väntas en mandarin och taggning till gif ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0