No more

kommunalt åkande!! Yes gott folk Lina har köpt bil idag! Elle pappa har..men så snabbt jag betalt tillbaks så ären min!!:) Tyckte dock att det var sjukt jobbigt att köpa den av orsakerna 1. Jag själv har inte dem pengarna 2. Är bilen bra? 3. Är det bilen jag vill ha? Jaa och så tusen frågor till... Bilen tycker jag faktiskt är väldigt fin för den summa jag köpte den för. Det är ju ingen ny direkt men en fin röd honda civic:) Jag väcker iallafall inte hela sverige då jag startar den på morgonen som jag gjorde med vitafaran! haha:)

Även att jag tycker det är sjukt trisst att inte vara på skönsbergsskola till veckan, jag har verkligen haft skitkul dessa dagar, hör och häpna gott folk - jag tror jag valt rätt!! hahahaha :)
Nästa vecka äre förskola igen, det ska oxå bli najs:)

Nu ska jag sova, det värker i öronen, 2 alvedon sen natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0