Okej

så här ligger det till. Anledning till varför jag lösenordskyddat min blogg beror på att en viss person inte kan bete sig, jaa precis, han jag skrev om i söndags. haha egentligen så skrattar jag åt det hela men nu efter att han i snart 6 månader har sagt åt mig hur jag ska bete mig, klä mig, tänka, tycka och känna så känner jag nu att jag fått nog! Orkar inte höra hans nedlåtande kommentarer till mig, mina vänner och hans egna. Därav bloggen lite svåråtkomligare ett tag, men inte för en evighet:)

Annars så måste jag berätta om min sjuka dröm inatt! Drömde att jag var på en fest med en kille som jag gillade, mitt i festen så dyker andreas upp (en kille jag träffade i umeå) och skulle slåss om mig! (haha jag vet sjukt:)) Iaf så börjar de två att slåss, och det hela slutar med att killen som jag gillade i drömmen var joel rhamkqist elle hur han nu stavar sitt efternamn...haha jag trodde jag skulle dö av skratt då jag vaknade i morse, för det är en väldigt osannolik verklighet:)

Även att jag velat prommat nu i två dar, men igår var jag för trött då jag blött näsblod hela natten, och idag hade jag besök till 21 och då tyckte jag att det var för sent..(jag vet undanflykter, men ändå sant..:))

Men sov gott folket!

Kommentarer
Postat av: Elka

du är rolig du :)

2007-10-31 @ 12:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0