Övik

Jaa då befinner man sig i storstan övik då! Kl 20.00 igår kväll avgick bussen från sundsvall till övik, på den befann sig jag säändra och mia, vi hördes nog hela vägen från sundsvall för jag tror fasen vi skrattade konstant, resten av bussen var säkert måttligt less:) Men roligast var ändå det mia berättade för mig...att hon inte törs ta i då hon bajsar för att jag en gång för längesen sagt att jag hört att en kille tagit i så mkt då han sket att han DOG! hahahahah jag kan inte för mitt liv minnas att jag sagt något dyligt, men troligen så har jag det och det har satt sin spår hos marina :)

Vi har även lite problem jag och mia då vi sover tillsammans på sådana här tillställningar elle inte bara mia, elin och sandra har oxå problem med att sova med mig. Jag är en sådan som inte är rädd för att "släppa på trycket" jag menar, om dte är en på G så måste man ju låta den komma ut!! Inte sant? detta är dock ett problem då varken mia, elin eller sandra kan fisa offentligt, och det är typ min hobby, hahaha! I allafall så gick större delen av natten åt till att prata om bajs och pruppar vilket var SKITkul heheheh:)

Nu väntar dock duschen och vi ska börja sätta igång här. övik watch out, den bästa kvartetten som finns ska göra stan osäker ikväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0