sova snart

Men först ska jag se klart brothers and sisters. Pirrigt imorn med ny skola, jag hoppas det går bra, har ju blivigt förvarnad om vissa saker, så vi får se hur det går.. Känner mig dum mot lillhällom som satt dem lite i klistret nu då jag inte kunde jobba..men´dem löste ju det som tur var!

Har kommit på att jag är sämst med det här med killar och kärlek, jag vet helt enkelt inte hur man gör!! Efter att ha haft en och samma person i 6 år har jag glömt bort hur allt funkar. Inte för att jag var nån stjärna på det innan direkt...Jag känner hur jag vill så mkt ibland, men så fort nått händer så vänder jag taggarna utåt och vill inte ha nått med kärlek och killar att göra. jag har blivit hemastadd med att vara singel och tror faktiskt att jag vill vara det ett atg till, då jag känner mig alldeless för "lost" med allt det här. Så istället för att riskera att bli sårad igen, och känna mig dum ifall det inte skulle gå vägen så foortsätter jag att flyga som en fri fågel!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0