Vilken stressiga jävla dag!

Jaa, den har varit stressig ända sen jag vaknade. Halvsprinag till bussen som vanligt, kommer till jobbet, känner mig lite ensam där bland alla barn då det bara är jag där. vart är alla?? Joo hemma och är sjuk. Dem ringer efter vikarier men ingen kan och till slut får dem tag i en - Berit, 63. Hahaha! citat: " Jaa jag har ju aldrig jobbat inom det här men jag har ju barnbarn!" okej....det märktes då hon bara tog hand om EN unge under hela dagen..! Jaa som ni förstår så blev det lite halvstressigt då vi bara var två (jag och jennie, hon kom senare, och jag räknar inte med bettan!) på 11 2 åringar, men det gick bra ändå=) Sen hem, ringer ett samtal, papper måste fixas och faxas, ner till mamma på hennes jobb, faxa, faxa, skjutsa hem henne - elin ringer, ikea? Joo detkan jag, hinner jag med en promenad? - Ja! När jag gått halva svängen, får jag ett sms: Jag är redo att åka nu. Va?!?! Panik (man vill inte ha att göra med en stressig elin!!) Går snabbare än snabbast hem - SVETTIGT!! In i duschen, in i bilen, ut till ikea, stressa där och NU är jag hemma. Ska dock iväg snart till jessan och se greys anatomy och käka räkmacka :)

Skriver sen!


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0