Ännu en dag i Lina Anderssons liv

Jaa, vad har man gjort idag då? Joo inget, inget och just ja..inget. Elle va på en prommis i morse men sen så har jag bara degat i soffan. Gjorde smooties till frukost imorse vilket var sjukt gott! Den bestod av banan, gallon, vanlijyoughurt och mjölk. mums!

Köpte ett par stövlar igår och idag är beslutsångesten stor! Dem påminner väldigt mkt de stövlar som jag redan har fast skaftet är lite högre. Detta gör ju att mina kortta knubbiga ben ser lite längre ut för dem döljer ju dem, men äre värt att köpa ett par nästa likadana stövlar som man redan har?? åhh..jag kan verkligen inte bestämma sånt själv, jag kan nästan aldrig köpa nått själv (förutom kläder) vilket är sjukt jobbigt och anledningen till att min lägenhet fortfarande är tom i stora drag. Sen så skulle jag ju vilja köpa en massa saker men plånbokar ekar av sin tomhet. Men jag är inte bitter!! Hehe:)



Ikväll så vankas det filmkväll med tjejerna tror ja, elin nämnde det på stan igår och jag måste ringa och kontroll checka det snart.

Nu är ja hungrig så jag måste kirra nått att äta, so long then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0