frustrerad

Jaa just nu är jag frustrerad över mitt liv..jag vet inte vad jag vill med det! Vill jag vara lärare?Vill jag plugga till nått annat? Vill jag resa? Jag har tusen tankar i huvudet och dem snurrar så mkt att jag känner mig yr..
Att jag har folk som säger sina åsikter om det hela, hela tiden gör inte saken bättre, det gör mig bara mer frustrerad.


-Men lina du får helt enkelt flytta om du inte hittar det jobb som du vill ha här. Men flytta?? Jag läste ju till och med in ett halvår på mina studier så att jag skulle få komma hem, det sista jag vill är ju att flytta!!Jag har ju mina nära och kära här, hur ska jag kunna lämna det igen?? Att känna en längtan efter sina nära och kära och man vet att dem befinner sig flera mil bort är jobbigt..otroligt jobbigt, jag vill inte vara med om det igen. Jag har skrivit det tusen gånger förr men det tåls att repeteras. Jag älskar att vara hemma igen, att veta vart jag ska handla, vilka bussar som går till vilket ställe, vilka uteställen som är bäst att gå på, att kunna få fika med sina vänner osv. Jag vill inte flytta så säg det inte igen.

Varför blir det bråk när vi behöver kärleken som mest...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0