jaha..?

Jaa det har hänt sjuk mkt sen jag bloggade sist.

Elka kom ju som sagt på besök i helgen!Det var trevligt så länge det varade :) Vi var på stan i lördasg och letade kläder jag fann inte ett jota som vanligt och elkaköpte skor som vanligt hehe:) Sen bar det hem för att göra sig i ordning. Förfesten spenderades hemma hos mig och först på plats var som sagt elka:) Vi drack vin, kollade på fotboll och snackade skit. Jag hann skicka iväg ett onödigt sms och har återigen sumpat det för mig..suck suck suck!Visste ju att det aldrig skulle bli nått men ändå..jaja nog om det!Sen kom sandra malin och mia oxå, vi hade det riktigt mysigt:) älskar att ha mina närmaste runt omkring mig!! Sen blev det taxi till stan, där alla skulle ta ut pengar och gå till stadshuset men vi var bara två som tog oss dit, närmare sagt jag och elka, men det dröjde inte länge innan jag blev själv. Elka har ju träffat mannen i sitt liv, och han var tydligen viktigare än mig?!?!? hehe:) Nää verkligen roligt för hon:) Men jag sörjde inte alltför länge för jag tror att alla som jag känner befann sig på stadshuset i lördasg och jag hade det riktigt roligt!!:)

Böev även erbjuden om att bli bjuden på hotellfrukost (vilket jag älskar!!) men nää, jag hade precis handlat så god frukost hade jag även själv, hemma:)

Kvällen var som sagt roligt men natten var väl sådär. För att torka en annans spyor en hel natt är väl inte det jag kallar som roligt direkt..usch och fy!!! Vi två har verkligen satt våran sista på potatis och han har verkligen spytt upp sin sista hos mig!!punkt slut.

Annars så missade jag ett vik imorse för att jag var ute och gick då dem ringde s-u-c-k!Give me a break! Dock belv ett längre vik klart idag så..jaa nu håller vi tummarna för mig gott folk annars bryter jag ihop!!

Nu är jag hos syrran och skulle ha sett idol men det går visst inte på måndagar?! Så jag ska hem nu och äta en magnum glass:) Sen äre sova för jag ska nog med alfred på kyrkis imorn och sjunga sånger hehe:)mysigt värre!

Men sov gott då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0