Jamen hej!

Igår fick man jobba hos sin favvo tjej igen:) Vi har alltid lika roligt!! Även att jag fick hjälpa henne på skolan, haha jag var sjukt rädd för symaskinen, den lät och knäppte så jag tänkte nu far väl alla fingrar jag har! ( ni som känner mig vet att jag är expert på att gilla mina fingrar, ramla, skära av dem, raka av finger toppar you name it!) Men jag klarade dem!:)

Annars så har jag åter igen varit hos tandläkaren idag..men what the f*ck! Nu har dem pillat och skärt i denna tand tusen gånger!! och inte tusen men 4...ge mig penicilin nu så allt skit försvinner och jag får dra den någongång!! Jag menare Sture Sthåle (min tandis, vet sjukt namn:)) träffar jag fasen oftare än mina vänner nu typ! Jajja..den 18 är nu nästa datum för dragning vi håller fingrar och tår att det går vägen dårå.

Även att jag träffade en viss person idag p¨å stan, haha skit vart så nervös att jag visste inte ens vad jag sa :) Kändes skumt även då jag bestämt mig för att aldrig emr höra av  mig, jag menar jag kan fatta en vink, och skriver man att man ska ses och inte sen hör av sig så fattar jag - not interessted! (åter igen så berättar jag om mina dumpningar här...herregud vilken looser ni måste tro att jag, elle de är jag jue:)

Jo just! Visst har jag väl berättar förut om hur alla jämt tror att jag är yngre än vad jag är?? Att busschafförerna aldrig frågar om jag är hel utan alltid tar för givet så jag får åka för halvapriset på bussen, att det var en tant i våras som frågade om jag s tyckte det skulle bli skönt med sportlov?!?!? att det var en på mitt jobb som trodde jag drev med henne då jag sa att jag var klar lärare för hon trodde jag var 15-16, att jag inte höll på att komma in på krogen för vakten trodde jag hade falskt leg för att 21 kunde jag då inte vara han trodde mer på 17...!!! Och nu hos tandläkaren då jag satt utanför hörde jag hur Sture sa - är det lill tjejen som kommer nu? till sin sköterska - men allvarligt!??! Lilltjejen? kallar man en som snart (om 4 månader) är 22 år gammal för "lilltjejen"?? Okej, jag är inte världens längsta person (vilket jag tror personen idag som jag mötte fick en chock över då han är typ 1.90 och fick gå ner på knä för att ge mig en kram) men i facet då? herregud här har man ingen baby hud inte..!
Jaja..jag får väl hoppas att dte håller i sig så då jag är 40 så är jag med om samma sak hehe:)

Men nu ska jag hem och äta, hejdårå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0