Men guuuuud!!

ja vad har hänt sen senast då?? Joo Lina Andersson har åkt på fortkörning, HELVETE!!!Alla som känner mig vet att jag aldrig kör för fort (är nämligen farträdd) Men i tisdags då jag skulle hämta en sak hos pappa satt jag i min egna lilla värld att jag till och med höll på att köra över polismannen som vinkade in mig..! Förts brydde jag mig inte ens över att jag fick bötern, för det var lixom bara ännu en grej för mig att lägga till i mitt just nu olycksdrabbade liv, men nu..idag då räkningarna ska betalas då vill jag bara !!!
Men men..life's bitch, live it!

Annars så jobbar jag för fullt på lillhällomsförskola just nu och det är riktigt roligt!!:) Har ju varit där förut så ungarna känner jag och dem mig, vilket är skönt:) Man märker dock att det var ett tags man jobbade inom barnomsorgen/skola för jag känner på kvällarna då jag kommer hem att ljudnivån har varit hög på dagen, för det bara susar i dem! Tycker även att det är så himla skönt att man är ute så mkt, speciellt när vädret nu är som det är - lovley!

Grattis Jossnan idag som fyller 20!! Hoppas middagen blir god, hade det inte varit för botjäveln så hade jag utan tvekan hänkat! Men jag får ta igen det hemma hos dig på lördag ist:) Men grattis igen!!

Även att kalla har fixat min bil!!!!  (fast det kanske han inte skulle ha gjort pga mina härliga böter som jag tycks älska att samla på mig just nu) :)

Men nu är räkningarna betalda (fy faaan!) och jag ska bege mig hemåt igen.

 See ya!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men Lina,du var den sista jag trodde skulle åka fast för det..vore ju mindre förvånad om jag fick det..lider med dej stumpan!!

2007-09-29 @ 10:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0