Oh lord!

Va sliten jag är idag!!hua hua sommarstuga! Kvällen igår var blöt på alla möjliga sätt, regn och vinet tog mer än vanligt...efter min vinare slinkit ner kände jag på en gång att min kroppvar överförfriskad så på slutet av förfesten och ute dracks det vatten i STORA mängder. Det var inte så att jag kände mig för onykter med jag mådde illa. Dock störde det inte mig alltför mkt då utgången var riktigt trevlig:) Träffade min lillflisa emma på stadshuset som vanligt, man blir alltid lika glad av att träffa henne för hon lyser som en sol jämt!:)

Vart sjukt hungrig på slutet så då begav jag mig till elkan och säändra på olles och tvingade med dem till kebabcity, sändra tappade vi dock bort men guud så gott det var! Jag ÄLSKAR kebaben där! Elkan tjatar om sin i övik men jag vet inte ja..mina öviksfriends diggade denna kebab mer så vem ska man tro egntligen?!;)
Även att dte blir ett öviksbesök den 12, nice nice! Har alltid så sjukt kul då jag är där så jag hoppas inte på något undantag denna gång:) Skulle även va kul att få träffa M där igen..men vet inte om han bor kvar? Elka sa nåttom att de hade flyttat hans utb. till umeå, så vi får väl se..!

Biljäveln är ju paj igen...den höll i EN dag..en dag!! Ringt R nu iaf och han skulle kolla på den men har inte fått nån tid ännu..känns bara så jäkla drygt att måsta åka buss...jag har inget emot att åka buss förutom att man måste passa tider och att man måste åka till jobbet sju timmar tidigare än vad man hade behövt om man har bil..suck, pust och stön..

Nu väntas det mat här hemma..vet inte riktigt hur dte blir meddet ja pga av mitt illamående idag..eyhuu...mån liten bit skall väl kunna slinkas ner, är ju inte den som tackar nej till mat :)

Kommentarer
Postat av: Elka

han bor kvar....:)

2007-10-01 @ 20:56:42
URL: http://elkaljunga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0