onödigt

jaa är hos mamma nu som tjatat hela kvällen om jag inte vill ah nått att äta..nää har jag sagt tusen gånger. Men till slut så blev jag ju sugen på nått, så nu har jag ätit en tunnbrödmacka med ost och ätit chocopops med mjölk, why?? Jävligt onödigt, jag var ju inte ens hungrig!! Sen så köpte jag godis igår åh..jag som bara skulle äta på helgerna..fettsoLina is coming closer..

Har tänkt på det här med jobbet hela dagen..faan vad är hon för människa??och samtidigt, gjorde jag rätt som sa nej? Alla som jag berättat för vad hon sa till mig tyckte jag gjorde rätt för hon skulle nog inte vara så trevlig att jobba med, men ändå..det har ju alltid varit av en liten dröm för mig att få jobba i en butik och nu gick den ju verkligen i kras..jaja,måste sluta tänka som elin säger. Men vart faan sitter off knappen då?!?!?

Men hörrni! hahah har jag berättat att det är fel på min bil?? Att gaspedalen har fastnat så jag kör med fötterna nere på golvet!! Första gången då jag upptäckte det skrattade jag s¨jag grinade i bilen! Jag trodde att bile herbie hade återuppstått och tagit över min bil!! hahah Nu tycker jag dock bara att det är skit jobbigt då bilen varvar då jag trycker ner kopplingen så det låter som att jag ska tävlingsköra med bilen bredvid då jag väntar i blinklysena, vilekt har lett till att jag skäms så mkt att jag stänger av bilen vid varje tillfälle då jag måste stanna..S-T-Ö-R-I-G-T!!! och så har jag fått finne mitt i pannan, detta måste ju vara mina olyckor som kommer i tre så då kommer de inga fler nudå``*fingrar i kors* yeah right..

Även att jag är så sjukt rädd i min lägga, jag kan inte ens sova! inte tvätta ansiktet heller för jag måste titta upp i spegeln för att se så att ingen står där varje sekund och då får jag tvål i ögonen som svider..och när jag lägger mig måste jag titta upp varje sekund för att kolla så att ingen står i öppningen till sovrummet..guuud vad jobbigt det är att vara jag ibland!!

Men nu ropar mamma - lina har du dött?!kom ner och berätta historien om tarmarna! haha ska berätta för er sen med(det handlar för en gångs skull inte om mig) :)

Sov gott folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0