ont i magen!

Jaa dessa tankar på mitt ex.jobb ger mig ont i magen! och inte blir det bättre av att man har föräldrar som påpekar om det hela tiden heller. Jag menar varför denna stress?? Jag skulle egentligen inte ha blivit klar förrän nu i januari ändå! jag kommer att göra det men inte just nu..jag har helt enkelt inte motivationen.I'm sorry... jag menar dem säger: Lina, ska du inte ta och göra klart uppsatsen, UPPSATSEN? det är ingen jävla uppsats, det är ett forskningsarbete vilket är ett jävla hästjobb!jaja..vi får se hur det går och när det görs, dock inte just nu.

Ska snart ta och gå hem och duscha, ska iväg med alfred till kyrkis som sagt, haha undra hur det ska gå!:) Men det löser sig nog.

Ringt om internet idag oxå, men guud va allt var bökigt då!Måste visst skaffa teleson för att få ha internet men jag har ingen användning för hemtele, alla mina vänner ha halebop så vi ringer gratis till varann..och sen så var det 4!!veckors leveranstid, det tyckte jag lät lite väl långt..men det löser väl sig det med får jag hoppas!

Jag har inte så mkt mer att komma med idag, förutom att veckan ser ändå ganska så okej ut, lunch med emma imorn, date med millan på fredag och inflyttningsfest hos jessikan på lördag vilket jag hoppas kan bli riktigt najs!

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0