Dum elle??

Jaa men asså..ibland undrar jag hur det står till där uppe i mitt lilla hjärnpaket. Blev stressad igår över att jag skulle öppna idag...är ju alltid så sjukt rädd för att sova över!!(jaa, jag menar försova mig, men jag använder inte det uttrycket) Så..jag brukar alltid be mamma ringa mig då hon vaknat för att se så att jag vaknat. Dock behövdes inte mamma imorse, jag tog mig upp helt själv! Duschade, fikade, klädde på mig, satt mig i bilen och for iväg. När jag kommer till parkeringen ser jag Nettan?!?! Hinner precis tänka klart frågan så kommer jag på...FUCK! Jag börjar inte förrän 8 idag!!!! Men åhh....men vi snackade så mycket skit att tiden gick fort ändå:)

Har varit och tagit cellprov idag oxå....alltså denna stol!! Den kanske inte ser så farlig ut..men dem hissar ju upp en till taket med den!!! Inte nog med att man ska ligga där och bresa, man ska även hissas upp till taket så att dem får "bra insyn" !!! Jaaa tur att det inte tillhör vardagen som man sitter i den säger då jag!

Har haft stora spenderarbyxorna på mig denna vecka oxå. Jag är ny ägare till:
*En mini blender
*Stolsdynor till mina köksstolar
*Linneklänning på Indiska
*Sjal på Indiska
*Stora rosa lådor till sovrummet
*Dörrmatta

Japp..det var nog allt. Fattar inte alla som skriver i sina bloggar att shoppar hela tiden. Mina inköp kommer från rusta, ikea och Indiska inte från nå "hippa" affärer och jag blir ÄNDÅ en fattiglapp..!?

Grillning med syster väntas ikväll...mysigt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0