Häng med för faan!

Guud vad jag känner att jag blir irriterad över alla på radion nu! Dem har börjat spelat Jason Mraz låt I'm yours nu och pratar om att det kommer bli sommarens nya "sommar plåga". Men VAKNA!! Vet ni hur gammal den låten är?!?! Jag lyssnade på den förra nyåret, alltså 2006 soon to be 2007, och nu kommer radio världen på att den ska spelas. Jag har till och med redan hunnit blivit kär OCH dumpad till den låten.

Kommer störa mig på alla människor som inte hört den och ska göra den till deras "favvo" känner jag.

Nu: Snabb städning, dusch, tillfixning  och sedan till Kalla och mamma och hjälpa till medd mat och grejer. Kalle fyller halva livet i helgen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Men det jag inte förstår, alltså släppte inte han den som singel för 1.5 år sedan ? Lr vadÅ?
Simon och joel lirade ju den på guror till och med då :) Så sjukt! Och gick den inte på radion här hemma då också? Man kan väl itne släppa en singel om och om igen!

2008-04-17 @ 10:48:07
URL: http://elkaljunga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0