I'm baaack

So people..we are back in business!

Känner ingen lust till att blogga ikväll faktiskt, men har ju utlovat bilder från helgen så här kommer de:

 Emma, Lisa och Tove
 Värdinnan Stina
 Skönaste stockholmaren som fick stå ut både tjej och skit (bokstavligen) snack
 S L E (hade passat bättre med sne..hehe:))
 Kiss baby!
 jag och lisa efter varsin 6:a vodka red bull 02.40...va faan tänkte vi på!?!?!
En av Westling/Björkholm klanen fann jag oxå!

Trots brist på sömn och en negativ inställning så hade jag det sjukt trevligt!!

Berättar om killen som slog mig i huvudet, den stulna kyssen och min bekännelse av att jag var smygkär i morgon!

Tills dess, sov så gott!

ps. faan vad jag har skämts över min bild med bubbla som jag senast la in..hela bilden och det som skrevs kom lixom ut fel..som att den var seriös lixom, medans den skulle uppfattats som sjukt ironisk. Jag skäms och ber om ursäkt för er som måstat spytt i papperskorgen av den patetiska bilden.ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0