Klag!!!

Ja men va faan!! Nu är ju datorn sepe igen....blå skärm med en massa text om gud vet vad och jag måste hålla in startknappen läääänge för att den ska starta om..det finns ingen annan utväg lixom! Fuck, jävla skit dator!!! Ska bojkotta allt som har med dator att göra tror jag. Börja köpa aftonbladet, skriva allt med penna och papper, hälsa på mina vänner ist för att läsa deras bloggar och gå på loppis ist för att snoka på blocket. Japp det ska jag!!!

Jag är även trött som ett arsel..och det kan vara en orsak till mitt "härliga" humör!

Dock har jag även trevliga saker att förtälja:) Igår vare ljusparty här hemma hos mig, och som jag bävat inför det! Men ack så trevligt vi hade det:) Härliga människor och mkt skratt..så det var det bästa tänkabara sättet att starta en vecka på! Sen att alla köpte så mkt så JAG fick plocka vad jag vill för över 900 spänn i katalogen gjorde inte veckan sämre...:)

Idag på skolan så har vi haft modermålsdagen och jag har både fått lärt mig att prata lite arabiska och dansa! Hahahah ni skulle ha sett mig och Lena när vi dansade som nå frågetecken där i våra klänningar som vi fått!! Även att jag skrattade så jag pinkade i byxorna då Lena sa att vissa av barnen var på Persika!! HHAHAH! Inte persiska utan persika! jag grät av skratt....:)

Dagens fundering: Varför ska jag ALLTID "falla" för lixom...de "dåliga" killarna. Fina och snälla? No no...här är vi ett fan av självplågeri! Tack.

Kommentarer
Postat av: Säändra

Men vad i h-vete! DITT LJUSPARTY! Kom på det NU!! Jag glömde bort det i måndags!! Förlååt! :(
Var ute och testade bilar. Nu är det för mkt jobb,lägenheter, bilar och banker hit och dit, så jag har nog för mkt i huvudet. (om jag ska skylla på något) Usch vad dåligt av mig, det här får kompenseras! Snarast! Kram

2008-04-09 @ 00:46:39
Postat av: Stina

Haha japp, chorizogryta vettu. Duktig ungkarl det där..

2008-04-09 @ 08:22:43
URL: http://stinamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0