Lingon vecka!

Japp jag är nu mitt i min vecka full med blod. Faan vad jag hatar denna vecka!

Ni män som läser(?) som inte vet hur det är att ha mens och tycker att vi tjejer är pjåkiga läs detta och våga säga om det sedan.

* Ni blöder konstant i en vecka. Alltså blod dropper ur dig, ALLA DYGNETS TIMMAR!!
* Man kan inte kontrollera sitt humör..man vill inte vara grinig men allt blir bara så mkt jobbigare denna vecka och man kan inte sluta vara irriterad fastän man vill.
* Man är godis sugen konstant! Vi pratar godis i massor, choklad, glass you name it I wanna eat it!
* Inte nog med att vi lider av viktnojja i vanliga fall, denna vecka sväller vi upp som en ballong och känner oss fetare än vanligt och ÄNDÅ vill vi äta godis!
* Man är konstant rädd för att blöda igenom det plagg man bär nertill, så om ni undrar varför vi är svartklädd nertill i en hel vecka...nu har ni svaret.
* Man kan inte bada, för vare sig man har tampong eller binda så sväller de båda upp i kontakt med vatten att puppan blir en levande flytväst!
* Man har magsmärtor som jag lovar bräcker era smärta vid slag mot den heliga påsen med hästlängder. Vi pratar om en smärta som gör att man kallsvettas, spyr och gör det omöjligt att stå på benen ibland.

Jag lider av alla dessa symptom idag. Testade ett par av mina jeans, där halva arslet hängde utanför och jag funderade allvarligt på att sticka hål i rumpan ta ett sugrör och suga ut det överflödiga!!! Allvarligt! Jag fick en humörsvängning och åt godis som tröst. Japp jag är en blödande bitch idag.

MEN! Nästa gång du MAN frågar:

 läs min lista igen, behåll frågan för dig själv och bege dig ut för att handla godis, skvaller tidningar och berätta för din tjej vad fin hon är så kanske du slipper ett extra bråk.

That's all folks!


Kommentarer
Postat av: Olle

Det kan inte vara kul, men smärtan kan bara inte vara värre än när heliga påsen utsätts för omild behandling.

2008-04-06 @ 20:28:05
URL: http://noposo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0