Meningslös helg

ja vilken meningslös helg jag har haft. har helt allvarligt inte gjort ett skit på hela helgen (Förutom att smöööra in mig rejält hos v-malms chefer på kalles tillställning:D) Ena chefen sa till och med: När jag slutar mitt jobb ska jag se till att det är du som efterträder mig! Va?!?! Va säger ni om det då?? jag blev i alla fall lite smått varm i själen...:)

Som vanligt när jag bloggar så tror jag att jag vänder mig till självaste klagomuren för det är sällan mina fingrar skriver någonting positivt här. Men..jag måste få klaga av mig!! Det är skit jobbigt på jobbet nu med nedläggningen och alla oroliga medarbetare som inte vet om dem får vara kvar till hösten eller inte. De bråkar med varandra och snackar skit till både höger och vänster. Ibland inflikar jag och försöker säga något smart (?) men numer så  väljer jag att gå därifrån då jag märker att diskussionerna börja bli häftiga. It sucks!!

Håller  ju även på att göra om i mysrummet..målningen av väggarna nu är klart! Men idéer om hur jag ska göra där inne uppskattas!!! En scen ska iaf byggas och en ny stereo ska inhandlas...sen!?!? Ja kom med förslag!! (givetvis kommer det att finnas myskuddar och grejer..annars så tappar ju "mysrummet" sin nich lixom:))

- Då alla försök inte hjälper, hur gör man då??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0