Snart helg!

Tack gode gud för det! Mitt huvud är helt slut efter veckans alla möten och konferanser....dock blir det inte mkt till vila i helgen då vi charmbrudar ska ha återträff här hemma hos mig. Vi ska prata skagen recept, bakpotatisar, café latte och disk....ELLE HUR?!?! Vi ska supa, snacka sexhistorier och sjunga schlager...som alltid:)

Nu ska jag äta och sen se giffarna..de komma loosa som alltid men...

 Jag hoppas på att få se en glimt av personen längst till höger här... Mötte han på "två bleka kompisar" i förrgår (Även fotbollskillar tillbringar tid i kärringgrillen...tydligen) Iaf..jag kände hur jag stannade upp, blev röd om kinderna som om jag redan befunnit mig i solariet (Jag stod och väntade) och började flacka med blicken. Just vid dessa tillfällen så är man givetvis så ful som man möjligt kan bli med osminkat face, fula mjukkläder och ett hår som ser ut som skurmoppen!! fast när man ser ut så, så kan man ju skylla på att anledning till att han inte föll ner på knä direkt och friade var för att man hade en bad hairday...hahahaha!!! Han skulle inte lägga märke till mig om jag så fick ett astmaanfall mitt på gatan! (det skulle inte jag heller ha gjort!) :)

Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0